ΙΑΚΕΝΤΡΟ
Πολιτική Ποιότητας
Όραμα και σκοπός της Διοίκησης και του προσωπικού στο «ΙΑΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ» είναι να πραγματοποιούμε με ασφάλεια και επιτυχία την απόφαση τεκνοποίησης των ασθενών μας με μοναδικό σκοπό τη γέννηση ενός υγιούς μωρού.
Οι στόχοι μας στο «ΙΑΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ » είναι:
- Να προσφέρουμε πάντα ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
- Να αντιμετωπίζουμε κάθε ζευγάρι ξεχωριστά με έμφαση στην προσωπική επαφή και φροντίδα, την εξατομικευμένη προσέγγιση και την απρόσκοπτη επικοινωνία.
- Να ακολουθούμε την ελληνική νομοθεσία και τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες, καθώς και τους κανόνες τις ιατρικής δεοντολογίας.
- Να εφαρμόζουμε τις πιο εξελιγμένες και αποτελεσματικές τεχνικές υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.
- Να διατηρούμε πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις θεραπείες μας.
Η Διοίκηση και το προσωπικό στο « ΙΑΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ » δεσμευόμαστε:
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση την εκπαίδευση και αξιολόγηση του προσωπικού μας.
- Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού μας.
- Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών μας.
- Την διασφάλιση της προστασίας των εμπιστευτικών πληροφοριών των πελατών
- Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων της Μονάδας μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών της Μονάδος μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών που επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα
- Για την παρακολούθηση και διαχείριση περιστατικών (incidents), παρ’ ολίγον συμβάντων (near misses) και ανεπιθύμητων συμβάντων (adverse events)
- Για τον καθορισμό KPIs (Key Performance Indicators) για τη μέτρηση και παρακολούθηση των παραπάνω 11 διαστάσεων ποιότητας που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224.
- Για την αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των κλινικών διεργασιών της Μονάδος των ενδιαφερόμενων μερών και του επιχειρησιακού περιβάλλοντος καθώς και των κλινικών κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από αυτές.
- Για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
- Την παρακολούθηση και των κλινικών διεργασιών της Κλινικής και την ενσωμάτωσή τους στις διαδικασίες του Τομέα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εγκρίσεων και εκπαιδεύσεων.
- Τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης στους πελάτες που να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των 11 διαστάσεων ποιότητας όπως περιγράφονται στο ΕΝ 15224.
- Κατάλληλη & σωστή θεραπεία (Appropriate- correct care)
- Διαθεσιμότητα
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Αποτελεσματικότητα (Effectiveness)
- Αποδοτικότητα (σχέση κόστους – αποτελέσματος κλπ) (Efficiency)
- Ισότητα μεταξύ των ασθενών (Equity)
- Τεκμηριωμένη, βασισμένη σε πρωτόκολλα (Evidence & Knowledge based)
- Φροντίδα εστιασμένη στις ανάγκες των ασθενών (φυσική, ψυχολογική, κοινωνική) (Patient centered care including physical, psychological and social integrity)
- Συμμετοχή των ασθενών (Patient involvement)
- Ασφάλεια ασθενών (Patient safety )
- Παροχή φροντίδας στον κατάλληλο χρόνο/ με την κατάλληλη σειρά, Προσβασιμότητα ασθενών (Timeliness/ accessibility)
Ο – Επιστημονικός Υπεύθυνος
Κωνσταντίνος Αντωνίου